Úspech poviedok v Čechách

28.03.2010 16:19

Som veľmi rád, že som mal možnosť ako jediný Slovák súťažiť so svojou tvorbou na českej literárnej súťaži Máchovou stopou. Druhý ročník súťaže bol v znamení dvesto ročného výročia narodenia K. H. Máchy. Súťaž bola spolu s fotografickou súťažou slávnostne vyhlásená 27.3. v Litoměřicích a konala sa ako súčasť medzinárodnej konferencie cestovného ruchu Stop and Stay. Moje poviedky bodovali v prvej desiatke ocenených prác.

 

Už tradične sa súťažilo v kategórii poézia a próza. Do súťaže som sa zapojil dvoma poviedkami. Pozostatky a Biznis Tower. Porota mala určite zložitejšie postavenie, keďže mi umožnili zaslať príspevky v Slovenčine. Napriek tomu ich ocenili a obe poviedky sa umiestnili vo finálovej desiatke (4. miesto) a Biznis Tower (5. miesto)

Biznis Tower zároveň získala aj ocenenie poroty za významovo bohatý text.

Text Biznis Tower si môžete prečítať na webe a poviedka Pozostatky zostáva utajená až do vydania zbierky. V každom prípade ide o napínavý príbeh z prostredia nie celkom štandardnej pohrebnej služby.

 

V každom prípade som rád, že som sa mohol zúčastniť tejto súťaže a nespravil slovenskej literatúre hanbu :)